Det her indlæg havde jeg egentligt tænkt at lave for en måneds tid siden, men det nåede jeg ikke, så nu kommer det nu i stedet. En opsamling på året der gik.

2015 var et dejligt år. Faktisk vil jeg gå så langt som at sige, at 2015 var et helt og aldeles fantastisk år! Både arbejdsmæssigt og privat. Og jeg forventer, at 2016 bliver ligeså god, lykkelig og lyserød.

På privatsiden var 2015 et år, hvor vi havde nogle fantastiske besøg hjemmefra af både familie og venner, vi var hjemme til det fineste bryllup hos min “søs”, vi var på nogle helt fantastiske rejser til både Indien og Thailand, samt på et par weekendture i UAE (Liwa og Fujairah), og så var det året, hvor min elskede kæreste og bedste ven friede til mig <3

Arbejdsmæssigt var 2015 et virkelig travlt år, hvor jeg nåede nogle gode ting rent marketingmæssigt for firmaet, og hvor jeg som hovedkoordinator styrede to store events sikkert i land. Først et skandinavisk golf event og 2 uger senere et kæmpe firmaarrangement under F1 i Abu Dhabi – som blev en kæmpe succes. Noget jeg er rigtig stolt af.

Netop fordi det var så vidunderligt et år, så var det faktisk rigtig svært at udvælge de største øjeblikke i 2015, men jeg har prøvet alligevel og har da fået skåret det ned til (kun) 12 punkter. Og hvor føler jeg mig priviligeret over, at mit sidste år har været så dejligt og fyldt med gode stunder! Jeg er et heldigt asen.

Allerede i februar finder vi det første valgte højdepunkt, da vi fik besøg af min “søs” og hendes mand. Det var så hyggeligt, og vi fandt tid til både at se prof. tennis med Caro, spise tapas og drikke vin, tøse- og drengeaften, samt en super sjov fredagsbrunch.

I marts fik vi så besøg af min mor og far og vi havde mange dejlige stunder sammen i de 10 dage, de var her. Et af de bedste minder var dog, da vi tog turen til Liwa sammen, og havde den hyggeligste weekend på Tilal Liwa Hotel sammen – sol, afslapning, god mad og bobler langt ude i ørkenen! Se det er gode minder.

I starten af april var vi til Robbie Williams koncert og det var så fedt! Han forstår virkelig at entertaine.. Ud over alle grænser! Koncerten slog ikke Rolling Stones, som vi var til året før, men den kom tæt på!

Et af mine mål for 2015 var at få oplevet lidt mere af UAE, så Lars og jeg tog på påsketur til Fujairah, hvor vi snorklede rundt ved Snoopy Island og bare nød livet og hinanden. Det var en af de bedste weekender overhovedet, og vi har derfor besluttet os for, at vi snart skal afsted igen.

I maj var vi hjemme til bryllup i Danmark hos min “søs” og hendes søde mand. Det var sådan et fint bryllup. Hyggeligt, sjovt, kærligt. Og så fik jeg mulighed for at se lidt familie og venner – omend det kun var 3 dage, vi var hjemme.

Sommerferien 2015 blev brugt i Danmark og selvom vejret var alt andet end sommeragtigt langt de fleste dage, så havde jeg et par vidunderlige uger, hvor jeg fik set min familie – især min bedstemor og mine forældre, jeg fik set en del af mine veninder og venner og jeg fik fejret min fødselsdag. Det var lækkert at fejre dagen sammen med familien for første gang i 3 år!

I september var jeg så heldig at få besøg af Siri, en af mine allerbedste veninder, og vi havde nogle helt fantastiske dage sammen, hvor der både var plads til sightseeing i ørken, den gamle bydel, The Grand Mosque i Abu Dhabi og Burj Khalifa, shopping, frokost på Zuma, Chocoholic Brunch og Afternoon Tea med den fineste udsigt.

Samme måned fik vi også endnu et besøg af mine forældre – igen et besøg fyldt med super dejlige oplevelser sammen og masser af tid til hygge. Denne gang stod den især på madoplevelser som Bubbalicious Brunch & Afternoon Tea på Ossiano, Atlantis.

Og så var der jo vores fantastiske ferie i Indien slut september – vi besluttede at tage til Kerala, hvor vi både så storby, jungle (hvor vi var på en fed trekkingtur) og så sejlede vi rundt i de berømte Backwaters nogle dage på vores egen lille husbåd, og det var bare så perfekt! En af de bedste ferier nogensinde. Kerala er så smuk. Menneskerne så søde. Og maden fantastisk. Vi vil tilbage.

Lykkelige og høje på kærlighed står vi her helt nyforlovede <3

Indien var jo også stedet, hvor Lars faldt på knæ og friede til mig på den mest fantastiske måde. Aldrig har jeg været lykkeligere eller mere overrasket. Det var perfekt. Det samme er ringen. Og måske var frieriet også med til at gøre ferien i Indien til noget ekstra særligt – alt blev ligesom set gennem lyserøde briller, mens vi sejlede afsted på vores lyserøde, lykkelige kærlighedssky… Som jeg egentligt stadig befinder mig på.

I november måned afholdt det firma, jeg arbejder for, Xworks Interiors, det første weekendevent nogensinde, og det gjorde vi til Formel 1 i Abu Dhabi. Jeg var hovedkoordinator på eventet, og det krævede mange og lange forberedelser. men weekenden blev en stor succes. Jeg fik lov at invitere både mine forældre og Lars med, så det gjorde jeg, og vi havde en super weekend sammen. En oplevelse for alle. Også selvom der skulle arbejdes lidt ind imellem. Heldigvis var der også plads til masser af hygge, ræs, vin, god mad og små gåture. Som sagt, virkelig en god oplevelse! Og så  var det bare virkelig dejligt at få lov til at se mine forældre endnu engang – især fordi vi jo ikke skulle hjem til jul.

Julen brugte vi jo nemlig i Thailand, hvor vi tog på 2 ugers afslapnings- og oplevelsesferie til HuaHin og Bangkok (skylder jer stadig et indlæg om Bangkok, men det kommer snarest) – og det var virkelig lækkert. Også Thailand er et land, jeg gerne vil tilbage til. Der er så meget at opleve. Smuk natur, flotte templer og dyr. Maden er ganske enkelt fantastisk. Og menneskerne virkelig venlige.

Og dermed nåede vi omkring de 12 største øjeblikke i 2015 for mit vedkommende – men der var mange flere gode stunder, jeg gerne ville have fremhævet, men så var indlægget blevet frygteligt langt. Så jeg holder mig til de valgte. For jeres skyld. Hahah. Som en lille krølle på fortællingen, så vil jeg nu godt lige nævne, at det altså også var ret stort og specielt, da jeg første gang så mig selv i en brudekjole! Og med den krølle, så vender jeg nu igen blikket mod 2016, som bliver et stort år på flere måder – størst  bliver det dog, at jeg skal sige ja til manden i mit liv. Uh jeg glæder mig <3