Hej derude,

Så gik der lige et par dage uden nyt her på bloggen, men som I jo ved, hvis I læste mit sidste indlæg, så ankom mine forældre torsdag nat. Jeg har derfor valgt at prioriterer tid sammen med dem i weekenden, fremfor at sidde gemt bag skærmen, hvorfor da også at mit normale lørdagsindlæg med glimt først kommer i dag. Jeg havde egentligt regnet med, at jeg ville lave det igår, men jeg var træt og i hyggehumør, så det blev ikke lige. Så i dag sidder jeg ved min computer og spiser frokost, mens jeg laver dette indlæg :)

Denne, lidt ustabile, periode, hvor jeg ikke får skrevet helt så ofte som normalt, kommer nok til at vare ved et par uger endnu, da mine forældre jo er her i denne uge, og i næste uge rejser Lars og jeg på ferie til Kochin i Indien. Og jeg vælger at prioritere nærhed og tid til at leve i nuet. Det håber jeg, at I forstår. Dog lover jeg, at der ikke bliver helt stille. Jeg har forberedt en smule. Og så regner jeg med, at et lille feriebreak vil gøre mig godt, så jeg kan vende tilbage med fornyet energi til både blog og job.

Nu tilbage til ugen, der gik. Det var en rar uge. Det gik godt på jobbet, firmaet havde 6 års jubilæum, og det blev fejret. Jeg var også et smut i Abu Dhabi i forbindelse med vores kommende firmaevent – det gik knap så godt, men frokosten var voldsom god. På hjemmefronten var det primært en uge, hvor jeg var meget alene, da Lars skulle arbejde længe, men det var alligevel en god uge, for jeg gik jo og gjorde klar til mine forældres ankomst. Og det siger vel lidt sig selv, at weekenden var noget nær perfekt :)

Og med disse ord vil jeg nu skynde mig videre til det, det egentligt handler om, nemlig glimt fra hverdagen i billedform.

Lækker frokost på SushiCentral i Abu Dhabi – arbejdsfrokost af den gode slags.

Xworks fejrede 6 års jubilæum med blomster og donuts.

Vi fik besøg på kontoret af min kollegas lille søn, Rio, på 2 måneder. Han var bedårende og da han smilede til mig, var jeg solgt. Rio, min Rio ;)

Torsdag nat hentede vi mine forældre i lufthavnen, så fredag var vi lidt trætte allesammen. Dagen stod derfor mest på afslapning og hygge ved poolen, mens vi om aftenen lavede god mad og drak lidt vin. Dejligt.

Lørdag formiddag fik min far lov til at lege racerkører – en drengedrøm. Og han var glad. Det var vi også – det var nemlig en gave fra os.

Lørdag eftermiddag overraskede vi mine forældre med Afternoon Tea på restaurant Ossiano, Atlantis The Palm – det var et hit. For os alle. Det var så godt, at det får sit eget indlæg en dag. Det fortjener det.

Lige et nærbillede af maden. SMUKT, ikke? Og det smagte fantastisk.

Weekend. Vin. Godt selskab. Fin udsigt. Et styks glad Pernille.

Imens far og Lars tog ud for at se fodbold og drikke øl med drengene lørdag aften, hyggede mor og jeg med vin og pizza i sengen – og ja, der var masser af tøsesnak involveret. MASSER. Det var så hyggeligt.